TransferGo, lider na rynku przelewów międzynarodowych, startuje z nową, międzynarodową kampanią reklamową. Jej celem jest promocja marki, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oferuje jedne z najszybszych i najtańszych na rynku przelewów za granicę. A to wszystko w duchu Fair Play.
Kampania podkreśla korzyści, jakie oferuje marka – tanie, szybkie, bezpieczne, a przede wszystkim uczciwe przelewy za granicę. TransferGo to już 350 000 Klientów, ponad 1,5 miliona zrealizowanych transakcji i ponad 1 bln funtów zaoszczędzonych dzięki usługom firmy.
“Osią kampanii jest spot, który w sposób symboliczny przedstawia wartości marki. Koncepcja #grajfair (#fairplay) nawiązuje do filozofii marki – jesteśmy firmą uczciwą i transparentną, nasi Klienci to doceniają, a ich lojalność jest dla nas kluczowa. Ta relacja jest dla TransferGo jedną z najważniejszych wartości” – mówi Magdalena Gołębiewska, Country Manager TransferGo.
„Zasad jest wiele. W życiu. W sporcie. Najważniejsza? Tylko jedna. Fair Play” – podążamy za głosem Piotra Żyły w spocie, ambasadora kampanii, utytułowanego skoczka narciarskiego, który słynie ze swojej szczerości i pozytywnego podejścia. Piotr z TransferGo współpracuje już po raz drugi. Niedawno mogliśmy oglądać go w mini-serialu “Żyła i Klasyk w Onlajnie”, emitowanym na kanale YouTube marki TransferGo. Tam, wraz z Wojtkiem Fiedorczukiem, w zabawny sposob wyjaśniali o co chodzi z “tą onlajnowoscią”. Czasem edukując, czasem wyśmiewając zachowania internautów. Wszystko w stylu Piotra – przyjemnie i lekko.
“TransferGo jest inne niż reszta finansowych firm, nie są skostniali, a otwarci i pozytywni. Fajna sprawa, wszystko idzie szybko i tanio, a przecież o to chodzi” – komentuje skoczek swoją współpracę z marką.
“Tym razem, z uwagi na przedświąteczny czas, postawiliśmy na emocjonalne podejście. W życiu chodzi przecież o to aby wspierać siebie nawzajem, pomagać sobie, czyli przysłowiowo – GRAĆ FAIR. W TransferGo tak właśnie prowadzimy biznes”. – komentuje Gołębiewska.
TransferGo oferuje rewolucyjną pod względem cenowym ofertę przelewów zagranicznych, nawet 90% tańszą niż w bankach lub u innych dostawców. Dużą zaletą jest także to, że przelewy dostarczane są następnego dnia roboczego, a w opcji ekspress w zaledwie 30 minut.
“Zależy nam, aby dzięki kampanii poznało i wypróbowało nas jak najwięcej osób. Z tego powodu oferujemy kod FAIRPLAY, który niweluje opłaty za pierwszy przelew, nawet ten z dostawą w 30 minut ” – podsumowuje Gołębiewska.