NA-KD to znana na całym świecie marka, która jest niezwykle popularna w krajach skandynawskich i w Niemczech. Oferuje najmodniejsze ubrania, akcesoria i buty oraz kolekcje NA-KD Boho, NA-KD Trend czy NA-KD Party. Firma wielokrotnie zapraszała do współpracy znane blogerki. Do tej pory swoje autorskie kolekcje zaprezentowały m.in. Linn Ahlborg czy Kristin Sundberg z bloga bykiki.se. W Polsce z marką współpracują m.in. Monika Miller, blogerki Weronika Załazińska i Liljana Janowska czy youtuberka Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA.
NA-KD to multibrandowy sklep skierowany do Milenialsów, którzy cenią najnowsze trendy i oryginalność. Na platformie oprócz marki własnej NA-KD, znajdziemy ponad 170 wyselekcjonowanych marek. Oprócz gigantów takich jak Levi’s czy Tommy Hilfiger, dostępne są mniej znane w Polsce marki, takie jak skandynawskie By Malene Birger, Hot Anatomy i Ivy Copenhagen, londyński brand Jovonna czy australijski Lack of Color.
NA-KD to brand silny w mediach społecznościowych. Nic dziwnego – Instagram to dziś źródło najnowszych trendów, a marka genialnie wykorzystuje ten potencjał i dostarcza świetnych treści. Instagram NA-KD śledzi ponad 1,4 miliona użytkowników, a dziennie przybywa ponad 3500 followersów. W czym tkwi sukces? NA-KD to kopalnia modowych inspiracji, intrygujące sesje zdjęciowe i dopracowane video.
„Znamy nasze klientki, wiemy gdzie szukają inspiracji. Nasz zespół jest młody, sami nie wyobrażamy sobie rozpoczęcia dnia bez sprawdzenia nowości na Insta. Chcemy być miejscem, które łączy modowe influencerki, dziewczyny, które czują trendy i nie boją się iść swoją drogą. Towarzyszymy im w mediach społecznościowych w trakcie dnia, podsyłamy im to co najmodniejsze” – mówi Diana Okular, Managing Director CEE.
Polski oddział NA-KD powstał w Krakowie. Firma docelowo będzie zatrudniać kilkanaście osób odpowiedzialnych za działania marketingowe. Możemy być pewni nowych kolekcji i świetnych marek skupionych w jednym miejscu. Ale NA-KD na pewno da nam o nich znać w mediach społecznościowych.