biurko

Nogi do biurka – jak wybrać najlepsze?

W momencie w którym większość wymiarów jest już dobrana, a biuro nabiera konkretnych kształtów w planach, ważne stają się szczegóły. Jednym z nich są nogi do biurek, przy których będzie odbywać się praca. Każdy pracownik zasługuje na to, by jego miejsce pracy było odpowiednio pomyślane. Ma to później swoje wymierne korzyści, w postaci jego efektywności.

Co powinny mieć dobre nogi do biurek?

Dwie główne kategorie na jakie można rozbić dzielenie nóg do biurek, to materiał i funkcjonalność. Materiał będzie kluczowy w kontekście całego stelaża. Czym wytrzymalsze nogi do biurka, tym wytrzymalszy cały stelaż. Jeśli nie był to jeden z punktów na liście do sprawdzenia, to powinien się nim stać tym bardziej, im więcej biurek będzie zamówionych.

Kolejna kwestia, czyli funkcjonalność. Tutaj to tak naprawdę kwestia regulacji całego biurka. W tym przypadku, mowa o jego wysokości, o której decyduje regulacja jego nóg. Poprzez te nogi, można dopasować biurko do osób o różnym wzroście, bez uszczerbku na ich komforcie, czy konieczności zmiany ich stanowiska pracy na inne.

Wygląd nóg do biurek i stołów

Składane nogi do stołów pozwalają podobnie jak w przypadku biurek, regulować ich wysokość. Ich wygląd, tak jak tych ostatnich, może być dobrany zgodnie z życzeniem klienta.

Najczęstszymi możliwościami, są odcienie szarości, a także wersje bieli i czerni. Znacznie rzadziej można spotkać typową paletę kolorów. Tym bardziej w kontekście metalowych nóg do biurek. Nawet do drewnianych blatów, sugeruje się odcienie mocnej i głębokiej czerni, a nie brązy. Dobre wkomponowanie ich w kolorystykę, poprawia wygląd całego biura. Należy pamiętać, że dwa najczęściej używane meble w biurach, to biurka (wraz z fotelami/krzesłami) i właśnie stoły.

Bycie “najlepszym wyborem” to kwestia indywidualnych zapotrzebowań. W jednym przypadku to będzie oznaczało prawie li tylko wytrzymałość, w innym właśnie wygląd. Pod innym kątem patrzeć będzie osoba, dla której biurko jest tylko funkcjonalnym meblem w warsztacie, a pod innym firma sprzedająca ubrania, dla której wizerunek to podstawa.